قالیشویی در شمال تهران

02122864952

قالیشویی شرق تهران

قالیشویی در غرب تهران

قالیشویی در جنوب تهران

مبل شویی

مبل‌شویی در محل یکی از سرویس‌های پرطرفدار و کارآمد در حوزه‌ی خدمات خانگی‌ است.

 در مبل‌شویی با دستگاه، مبلمان و مواردی مانند صندلی‌های ناهارخوری، کوسن و تشک‌های خوشخواب هم می توان شسته شود. با استفاده از دستگاه های مبل شویی و حرفه‌ای نیازی به جابه‌جایی مبل‌ها نخواهد بود. همچنین نگران کهنگی رویه مبل یا خوابیدن پف مبل در اثر شستشو نخواهید بود. اگر این سرویس را از جای معتبری دریافت کنید، حتی باعث افزایش عمر مفید مبل می شود.

مبل شویی

چه مبل هایی با دستگاه قابل شستشو هستند؟

یکی از سوالاتی که ممکن است برای مشتریان عزیز مطرح شود این خواهد بود که چه مبل هایی را میتوان با دستگاه های مبل شویی شست؟ تمامی مبل هایی که قسمت های پارچه ای دارند مانند تمام پارچه، چوب و پارچه ، فلز و پارچه (فرفوژه) و… قابل شستشو خواهند بود. نکته مهم این می باشد که قسمت های چوبی یا فلزی و چرمی با دستگاه ها قابل شستشو نخواهند بود شستشوی مبلمان و حفظ ظاهر زیبایی آن همیشه یکی از دغدغه های خانم های خانه دار و مسئولین شرکت می باشد. لازم به ذکر است شستشوی مبل باید دوره ای انجام شود. برای خشکشویی مبلمان چند نکته مهم وجود دارد. وقتی شستشوی مبل های خود را به مبل شویی بسپارید، آنها این مراحل و کارها را برای تمیز کردن مبلمان شما انجام خواهند داد: مبل شویی در ابتدا مبلها جاروکشی می شوند تا هر گونه ذره غذا و آلودگی از میان اجزای مبلها و محل دوخت و درز مبل برداشته می شود. روکش مبل و نشیمن گاه مبل، توسط فرچه مخصوص به مواد شوینده آغشته می شود. بعد از شستن کامل مبل، خشک کردن مبل با دستگاه آبگیری مخصوص انجام خواهد شد. شاید فکر کنید که بعد از شستن مبل ها، آنها کاملا خیس و مرطوب می شوند؛ اما این اشتباه است. در مرحله آخر، آب و مواد شوینده وارد شده به مبل، با استفاده از آبکش مخصوص، از داخل مبل بیرون کشیده خواهد شد؛ زیرا اگر این مواد داخل مبل بمانند، باعث پوسیده شدن مبل شما خواهد شد. در انتهای کار مبل شویی، مقداری نم و رطوبت در مبل باقی خواهند ماند که کاملا طبیعی می باشد و در عرض یک روز خشک خواهد شد. مراکز مبل شویی معتبر و حرفه ای، به افراد خدمات مبل شویی در منزل را ارائه خواهند داد. یعنی به جای اینکه مبلها برای شستشو جا به جا شود، افراد در منزل شما حاضر خواهند شد و مبلمان شما را در منزلتان شستشو می دهند.انجام مبل شویی در منزل، از حمل کردن مبل ها جلوگیری می کند و مانع از پاره شدن یا آسیب دیدگی به مبل های شما خواهد شد.

شستشوی مبلمان در منزل چگونه انجام می شود؟

شستشوی مبل در منزل با دستگاه مبل شوی انجام پذیر خواهد بود. شما می توانید برای شستشوی انواع مبل در منزل از خدمات مبل شویی های معتبر بهره مند شوید. مبل یک وسیله منزل بسیار مهم برای منزل شناخته شده است. خانم های خانه دار بیشتر از مبل در دکوراسیون منزل بهره می برند. کسانی که برای شستشوی مبل در منزل انتخاب خواهید کرد. برای دقت یک مبل شویی مناسب و باکیفیت دقت بالایی داشته باشید.

مراحل شستشوی مبل در منزل

مرحله اول: حرفه ای کاران مبل شویی از هر مبل شویی که باشد باید مبل را شناسایی کند و نوع و جنس مبل را شناسایی کند. تا بتواند برای شستشویی مبلمان شما از مواد بهتر و مفیدی استفاده شود. مرحله دوم: حرفه ای کاران مبل شویی باید مبل را با جارو برقی یا دستگاه مکنده ای که در اختیار دارد کامل جارو کند و آلودگی های روی مبل را جمع کند تا بعد از شستشو مبل کدر نشود. مرحله سوم : حرفه ای کاران مبل باید مبل را با دستگاه دریلی که در اختیار دارد به گونه ای شستشو دهد که تمام شیار ها و درز های مبل را شستشو دهد و تمیز کند. مرحله چهارم : در این مرحله باید مبل را با دقت بررسی کند. تا اگر بر روی مبل لکه ای خاص و یا سیاهی باشد آن را با مواد مخصوص لکه بر تخصصی لکه برداری کند. مرحله پنجم : مرحله پایانی می باشد. در این مرحله حرفه ای کاران متخصص باید دستگاه مکنده دو یا سه موتوره داشته باشد تا بتواند به راحتی آب و مواد شوینده ای که برای شستشوی مبل استفاده شده را وکیوم کند.

شستشوی انواع مبلمان

مبل شویی همانند شستشوی فرش ماشینی و دستباف و… یکی از خدماتی می باشد که قالیشویی و شرکت های خدماتی به شما ارائه خواهند داد. در نظر داشته باشید که متخصصانی که برای شستشوی مبل در منزل می فرستند، مبل های شما را مثل روز اول تمیز خواهند کرد. جنس پارچه و نوع لکه های روی مبل تان چگونه مبلمان شما را مثل روز اول تمیز و تحویل شما عزیزان داده شود. این کار با دستگاه ها، فرچه ها و برس های مخصوصی انجام خواهند شد. لازم به ذکر است در این روش کارگران دستگاه هایی دارند که با مکش بالا، آب اضافی درون مبل را به داخل خود خواهند کشید و همین امر، که در خانه امکان پذیر نخواهد بود، باعث می شود مبل هایتان اصولی شسته شده و پوسیده نمی شود. نکته دیگری که باید به آن بپردازیم این می باشد که اغلب روی مبلمان ها پر از لکه های انواع غذاها، میوه ها و مخصوصا اگر فرزند خردسال داشته باشید، خوراکی های عجیب و غریب می باشد. گاهی اوقات این لکه ها به دلایل مختلفی قدیمی خواهند شد. شما قطعا نمی دانید که همه این لکه ها را با چه روشی می توانید پاک کنید و از طرفی در این میان جنس مبل شما نیز مهم می باشد.

مبل شویی در منزل

معرفی انواع روش های شستشوی مبل

شستشوی مبل بر اساس نوع و جنس پارچه مبلمان شما متفاوت می باشد. شناسایی روش مناسب، نیازمند تجربه و دانش در مورد انواع مبلمان می باشد.  پیشنهاد می‌کنیم اگر دانش خاصی در مورد مبل شویی ندارید از مبل شویی های معتبر که در سطح شهر فعالیت می کنند مشاوره بگیرید.

شستشو مبل با دستگاه مبل شویی

دستگاه مبل شویی همان دستگاه بخارشویی می باشد. در این روش از فشار و گرمای زیاد بخار ایجاد شده، برای از بین بردن لکه، گرد و غبار و سایر ذرات ناسالم استفاده خواهد شد. درجه حرارت بالا نیز باعث از بین رفتن تمام میکروب‌ها، ویروس‌ها و باکتری‌های مضر خواهد شد. در این روش رطوبت اضافی و سایر کثیفی‌ها از مبل خارج خواهد شد و می‌توانید مطمئن باشید که مبل شما خیس و مرطوب نمی باشد. جمع شدگی و ایجاد چین و چروک در این روش اتفاق نخواهد افتاد. کل پروسه شستشو با دستگاه مبل شویی 1 الی 2 ساعت می باشد. پس سریعترین راه شستشو مبل استفاده از دستگاه مبل شویی خواهد بود. این روش به نسبت روش‌های دیگر ارزان‌تر و مقرون به صرفه‌ تر هست است و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

شستشوی مبل با روش کربناسیون

یکی دیگر از روش‌ های مبل شویی است که بین ۴ تا ۶ ساعت زمان خواهد برد. برای شستشو فقط نیاز به مقدار کمی محلول شوینده کربناته جوشان می باشد. میزان مصرف آب در این روش بسیار پایین خواهد بود. با اضافه شدن این محلول به سطح مبل، میلیون‌ ها حباب گاز دار به بافت پارچه نفوذ خواهند کرد. این حباب‌ های کوچک تمام گرد و غبار و آلودگی مبل شما را از بین خواهد برد. در پایان شستشو نیز به راحتی از بافت مبل جدا خواهند شد. بعد از شستشو به این روش یک لایه محافظتی روی مبل شما به وجود وهد آمد. همچنین باعث می‌ شود مبل شما در آینده کمتر گرد و خاک و آلودگی را به خود جذب کند.

شستشوی مبل با استفاده از مواد شیمیایی

در این روش هم از مواد شیمیایی ایمن استفاده خواهد شد. این مواد مشکلی در پارچه مبلمان شما ایجاد نخواهند کرد. در این روش از فشرده سازی شامپو و یا ماده شوینده مورد نظر استفاده خواهد شد. این شامپو به سرعت ذرات و سایر آلودگی‌ های مبل را از بین می‌ برد و زمان خشک شدن مبل را به حداقل می‌ رساند. با استفاده از این روش تقریبا می‌ توانید بلافاصله بعد از شستشوی مبل با خیال راحت از آن ها استفاده کنید.