مبلمان کهنه و قدیمی منزل شما می تواند مثل روز اول نو زیبا شود، تنها لازم است تعمیر مبل به درستی و توسط افراد متخصص صورت بگیرد. اگر در تهران زندگی می کنید دست شما برای این کار باز است و تعمیرات مبل با بالا ترین کیفیت در تهران انجام می شود. مبلمان از اثاثیه ی اساسی منزل به شمار می آید و این روز ها کمتر خانه ای را پیدا می کنید که حداقل از یک دست مبلمان استفاده نکند. افراد بر روی مبلمان منزل خود می نشینند، استراحت می کنند، به تماشای تلویزیون می پردازند، غذا می خورند و حتی از مهمانان خود پذیرایی می کنند.
زمان زیادی از روز را بر روی این مبل ها سپری می کنیم و زمانی می رسد که به تعمیر مبل استیل یا چوبی خود نیاز پیدا می کنیم. مبلمان های سلطنتی و راحتی در مدل های استیل، چوبی و… را می توان تعمیر کرد و زیبایی و راحتی گذشته را به آن برگرداند. مردم در تهران به عنوان پر جمعیت ترین شهر ایران، همواره به خدماتی همچون تعمیر مبل و تعویض و رویه کوبی مبل در تهران نیاز دارند. 
قالیشویی تهرانشهر مبل های کهنه شما را در کمترین زمان تبدیل به مبل نو میکند با قیمت مناسب و حمل و تحویل توسط شرکت

 

هزینه تعمیر مبل بسیار کمتر از خرید مبلمان جدید است


زمانی که مبلمان شما کهنه می شود و زیبایی و راحتی اولیه را از دست می دهد، دو راه حل پیش رو دارید. می توانید مبلمان را به طور کل تعویض کنید و مبلمانی جدید خریداری کنید، یا می توانید از خدماتی نظیر تعویض و رویه کوبی مبل در تهران بهره ببرید. هزینه ی خرید مبلمان جدید بسیار بالاست و ممکن است با بودجه ی شما مطابقت نداشته باشد. برای مثال هزینه ی خرید یک دست مبل راحتی معمولی در حال حاضر بیش از 7 یا 8 میلیون است. این در حالی است که تعمیر مبل راحتی در تهران کمتر از نصف این مبلغ برای شما هزینه خواهد داشت.
از طرفی شما با درست کردن مبلمان منزل خود و سپردن تعمیرات آن به افراد متخصص، عملا صاحب مبلمان جدیدی می شوید که از لحاظ ظاهر و از لحاظ راحتی تا حد زیادی با آنچه که در منزل شما بوده فاصله خواهد داشت. در بسیاری از شرایط عقل حکم می کند تا با گرفتن تصمیمی هوشمندانه از هزینه های اضافی پرهیز کنید و سرمایه ی خود را برای موارد دیگری خرج کنید.

و همچنین بعضی از مبل ها هم فقط با یک شستشوی ساده تبدیل به مبل نو میشوند که میتوانید از خدمات مبل شویی در محل این کارخانه قالیشویی استفاده کنید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *