یکی از خدمات قالیشویی تهران شهر شستشوی مبل و موکت در محل میباشد. در هر کجای تهران که هستید میتوانید از خدمات مبل شویی در محل ما استفاده کنید. پس از تماس شما و هماهنگی های انجام شده ،نیروی ماهر شستشوی مبل با دستگاه مخصوص و مواد شوینده مناسب به محل شما اعزام میشود.پس از اتمام کار شستشوی مبل در محل و کسب رضایت شما هزینه را پرداخت کنید

هزینه مبل شویی در شمال تهران

هزینه شستشوی مبل هفت نفره راحتی تمام پارچه در محل بین 60 تا 70 هزار تومان میباشد. که بستگی به میزان لکه ها و آلودگی مبل دارد

قیمت شستشوی مبل استیل هفت نفره در محل، بین 70 تا 80 هزار تومان است. بدون هیچ گونه آسیبی که به چوب و رنگ چوب وارد شود

مبل شویی در منزل یکی از سری خدماتی است که این روزها تقریبا آگهی های تبلیغاتی بسیار زیادی در مورد آنها می بینیم این خدمات تمامی استانها و شهرهای ایران در حال گسترده شدن است، علی الخصوص شست و شوی مبل در منزل در تهران از آنجایی که جمعیت استان تهران نسبت به دیگر شهرها بیشتر بوده در نتیجه میزان  خدمت رسانی نیز به طبع باید بیشتر باشد.
 با توجه به اینکه که شستشوی مبل یکی از خدماتی است که شما نمی توانید آن را در منزل به تنهایی انجام دهید برای این بهتر است از نیروهای متخصص برای شستشوی مبل در منزل کمک بگیرید.
 همچنین این روزها استفاده از مبلمان  نسبت به گذشته بیشتر شده و تقریبا می‌توان گفت که در اکثر خانه ها مبلمان یکی از وسایل خیلی ضروری به شمار می رود، در نتیجه پاکیزگی آنها نیز بسیار مهم بوده زیرا اگر مبلهای شما کثیف باشند زیبایی و جلوه خاص خود را از دست خواهند داد.
ما در این مطلب قصد داریم شما را با نحوه کار شستشوی مبل در منزل آشنا کنیم.
مبل شویی در منزل از آن دست خدماتی است که لازم نیست شما مبل های خود را جا به جا کرده و آنها را برای شست‌وشو به جای دیگری ببرید شما با مبل شویی ها تماس می گیرید آنها نیروهای خود را برای شست و شوی مبل در منزل شما می فرستند و آنها پس از بررسی جنس مبل شما با استفاده از نیروهای متخصصی که دارند نوع مواد شوینده ای که متناسب با جنس مبل شما است را انتخاب کرده و از آن در شستشوی مبل ها استفاده می کنند.
                      
 از آنجایی که بسیاری از افراد هنگام شستشوی مبل نگران آسیب رساندن به بافت و جنس مبل هستند تمام نیروهای متخصص مبل شویی در محل از مواد شوینده خاصی برای هر جنسی استفاده میکنند و لازم نیست که شما نگران از دست دادن کیفیت مبل های تان باشید.
خشکشویی مبل در منزل تماما به واسطه ی دستگاه های پیشرفته انجام می شود و دست هیچ دخالتی در آن ندارد، به همین دلیل است که لازم نیست نگران آسیب رسیدن به بافت پارچه مبل های خود باشید. جالب است بدانید که دستگاه های مبل شویی پیشرفته پس از شست و شو نیز می‌توانند مبل های شما را تا حدی خشک کرده و شما  می‌توانید پس از گذشت چند ساعت از مبل های خود دوباره استفاده کنید زیرا این دستگاه ها می‌توانند ۹۰ درصد آبی که برای شست و شوی مبل ها استفاده شده است را جذب کرده تا به مبل ها آسیبی وارد نشود.
 شستشوی مبل در منزل شمال تهران جز آن دسته خدمات تخصصی به حساب می آید زیرا اگر نیروی متخصص برای این کار استخدام نشود نه تنها مبل های شما تمیز نخواهد شد مبل های شما خراب شده و باید هزینه بسیاری را برای  مبل های جدید بپردازید پس بهتر است هنگامی که می‌خواهید و شوی مبل در منزل تقاضا بدهید کمی تحقیق کرده و از نیروهای متخصص استفاده کنید.
 


 دیگر از نکاتی که برای شستشوی مبل در منزل بسیار مهم است، استفاده از فرچه هایی است که در هنگام شستشو از آنها استفاده می شود توجه داشته باشید که نوع این فرچه ها با توجه به جنس مبل شما تغییر خواهد کرد تا به بهترین نحو مبل را تمیز کند.
هر مبل شویی دارای نحوه کار متفاوت و نیروهای متخصص خود می باشد که هر یک با دانش و توانایی خاصی که دارند نوع پارچه و جنس آن ها را شناسایی کرده و سعی می کنند بهترین شکل ممکن خدمات خود را ارائه دهند.
امیدواریم که با مطالعه ی این مطلب اطلاعات مفیدی درباره شستشوی مبل در منزل بدست آورده باشید.در تهران مراکز و تولیدی های متعددی به انجام تهیه و دوخت انواع کاور مبل می پردازند. از این رو انتخاب یک مرکز معتبر در تهران برای تهیه کاور مناسب برای خانواده ها مساله ای مهم است. چنان چه در نظر دارید یک مرکز کاور مبل دوزی در تهران را بیابید که محصول باکیفیت در طرح و رنگ مختلف تولید کند باید به نکاتی توجه کرد. از جمله این نکات می توان به جنس کاور، مدل مبلمان منزل، پارچه مورد استفاده، نظافت، مقاومت، کارایی، اندازه، نوع پارچه و نیز قیمت کاور توجه کرد و یک کاور مناسب را خریداری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *